I brist på annat...

Hur bor du: I ett hus på dansö ;)
Brukar du komma i tid:Fint folk kommer alltid itid eller vad brukar man säga? :p
Hur lång är du: Kort är jag iaf :p
Kan du laga mat:jaa :]
Vad jobbar du med/pluggar du: som alla elever ? ;o
Vad har du på dig just nu:mjukisbyxor och t-shirt
Har du någon fobi: jaa , mot spindlar och andra småkryp :s
Hade du en bra kväll igår: bra och bra..har haft bättre om jag säger så ;)
Vilket är ditt senaste inköp: fan det är riktigt illa kommer inte ihåg :o måste ut och schoppa snart vem vill med?
Din favoritdryck på morgonen:multi eller obo'y
Var fick du dina senaste pengar ifrån:mamma
Har du sovit i din egen säng inatt:yesbox
Vad hade du sönder senast:mitt glas 
Vem snackade du med senast:mamma
Varm favoritdricka: obo'y 
Favoritdricka när du är riktigt törstig:läsk
Alkoholhaltig favoritdricka: päronsider :D
När gjorde du senast något riktigt dumt:i fredags 
Saknar du någon just nu:jaa, herregud när saknar man inte nån?
Vad ska man göra för att få dig irriterad:kallar mig fjortiz,så jävla läss på det nu -.-'
Någon jag stör mig på:min storebror
Intressen:bandy och fotboll :)
senaste person du kramade:mamma
Senaste person du ringde:mamma
Senaste person som ringde dig:mamma
Vad drack du senast:multi
Vill du ha barn:tror det, är liksom 12 år kan inte bestämma det nu ;)
Längtar du till din nästa födelsedag:jaa
Har rakat dina ben någon gång:ja?
Är du sugen på något nu:jaaa godis
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe ;)
Använder du hudkräm:ja oftast :) 
Attraheras du av män med skägg: haha nej skulle inte falla mig in XD
Micro-pop eller poppa själv:Micro-pop
Brukar du baka:va ett tag sen nu :p
Röstade du i det senaste vet:  nej ?
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:jaa ännsålänge... 
Vilken låt lyssnade du senast på:vetinte
Har någon annan sovit i din säng inatt:neee
Vad tycker du är äckligt: spindlar, små kryp och hockeyhandskar xD  
Har du pengar på mobilen: jaa annars vore jag död nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0